saat 13-18 arasımı yuh yani....sabah 8 de yapsaydınıs bare daha iyi olurdu uyanırdık..bu ne yaaa cidden saat olayı berbat...40 yılın bası corluda adam gibi bi organizasyon oluyo dedik olaya bak....
16 Şubat 2006 Perşembe | Yazan: burcinnn
Bizde isterdik o saatlerde olmasını ama o saatte yapınca hem katılım az oluyor hemde mekana ödediğimiz para artıyor..
Mekana ödediğimiz paranın artmasıda bilet fiyatlarına yansıyacaktı...Ama mükemmel bir organizasyon olacak hepinizi bekliyoruz...
DaRKNeSS