bu arada gathering albümünden şarkı bekleyenler bir bardak su içsinler adamlar orjinal kadronun yer aldığı albümlerden çalacaklar.çokta güzel olacak.. bu arada gruptan en çokta loui clemente'yi merak ediyorum .adam müzikten ayrı kaldıktan sonra nasıl bir hale gelmiş ..