Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • 69useviyorum • 21 Şubat 2006 00:00 • #617524
    yaw yılların trash devi geliyor overkill ve slayer dan sonra bunada gidecem ama asla pantera konserine gidemeyecem ona üzülüyorum şu ölümlü dünyanın taaa... neyse testament ı da izleyecez davuldada gene hoglan olsa süper olurdu ama alex skolnick, james murphy ve chuck babayı görürsek çok sağalam olur birde demonic ve low albümündende 2 şer çaldılarmı nediim daha?
  • testament fan • 21 Şubat 2006 00:00 • #617525
    umarım playlistlerinde the gathering ve lowdab bat,ya bi parça olur murphynin soloları nasıl atcak bakalım alex abimiz....
  • testament • 21 Şubat 2006 00:00 • #617526
    herneyse ama oyle ama boyle bu konsere gıdecegım ben bosuna mı bu nıckı kullanıyorum yaaa.. ılk basta soulfly sonra martta TESTAMENT ve nısanda rammsteın gelecek.. bu aralar grublar azdı yaa...bırde slıpknot gelse...
  • Bayan Ariza • 22 Şubat 2006 00:00 • #617527
    bi dönem souls of black ve legacy ile yatip kalkmis biri olarak havada karada gidecegim ve en önden izleyecegim:)
  • mad • 22 Şubat 2006 00:00 • #617528
    bu arada gathering albümünden şarkı bekleyenler bir bardak su içsinler adamlar orjinal kadronun yer aldığı albümlerden çalacaklar.çokta güzel olacak.. bu arada gruptan en çokta loui clemente'yi merak ediyorum .adam müzikten ayrı kaldıktan sonra nasıl bir hale gelmiş ..
  • st_maglor • 23 Şubat 2006 00:00 • #617529
    testament salıi opeth çarşamba ne bu lan rockistanbul org bile daha iyi organizasyon yapıyo dicem nerdeyse!!!
  • SoDoM • 25 Şubat 2006 00:00 • #617530
    evet bir zamanlar hayalini kurduğumuz grupların nerdeyse hepsi teker teker geliyorlar türkiye' ye. ama sadece istanbul'a gelmeleri daha doğrusu hep istanbul' a gelmeleri biraz kafa bozuyor haliyle. ama yine de takıldığım konu bu değil. neden salı günü? TESTAMENT gibi bir grubun fanı olabilecek yaştaki insanlar yani biz artık işteyiz güçteyiz. bazılarımız evlendik çocuklarımız oldu. e salı günü istanbul dışından hele ki ankara' dan nasıl gelip de ertesi gün işbaşı yapacağız değil mi? haftasonuna alsalar seyirci sayısı çok ciddiyim iki katına çıkabilirdi... neyse fanıyız, seviyoruz, biraz da hastasıyız bu da demektir ki gideceğiz ama binbir güçlükle.... eskiden olsa bu tür güçlükler işin tatlı tarafı derdim ama bu sefer zor olcak gerçekten. ama olsun bir daha ne zaman izlenebilir ki değil mi...
  • Serpent_King • 25 Şubat 2006 00:00 • #617531
    first strike is still deadly ağırlıklı olcak.yani bir testament best of playlisti olcak büyük ihtimalle.the gatherinden de sanırım d.n.r filan eklenir ama ben babaları çalmalarını tercih ederim.misal over the wall , burnt offerings , apocalyptic city , souls of black gibi...(saymakla bitmezki ula)
  • Bloostell • 26 Şubat 2006 00:00 • #617532
    Bence Fenerbahce Stadında olmalıydı tamamen dolardı..
  • prettylikedrug • 26 Şubat 2006 00:00 • #617533
    ya bence en iyisi söyle yapsınlar
    adamları toplayıp rtn'ye getirsinler
    maddi manevi daha iyi olur vallah