first strike is still deadly ağırlıklı olcak.yani bir testament best of playlisti olcak büyük ihtimalle.the gatherinden de sanırım d.n.r filan eklenir ama ben babaları çalmalarını tercih ederim.misal over the wall , burnt offerings , apocalyptic city , souls of black gibi...(saymakla bitmezki ula)