Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Loki • 17 Şubat 2006 00:00 • #617493
    breee testament bile geliyo
  • agalireth • 17 Şubat 2006 00:00 • #617494
    iyi güzel de anlamadım nedir bu yeni melek'in özelliği?! her gelen oraya geliyo arkadas!! ufacık yer(diğerlerine göre)!
    ama iyi yine :P
  • VICTORRRLEVI • 17 Şubat 2006 00:00 • #617495
    hobaaaaaaaaaa testament geliyo
  • epitaph • 17 Şubat 2006 00:00 • #617496
    neden SALI?
  • exearjs • 17 Şubat 2006 00:00 • #617497
    orda olmak istiyoruummm
  • exearjs • 17 Şubat 2006 00:00 • #617498
    evet zaman ters mekan yanlış...ama alt katta ayakta iyi gidiyo...
  • People_eQuaL • 17 Şubat 2006 00:00 • #617499
    Olaya bak Testament geliyo ve hafta arası.kardeşim iş güc sahibi adamlarız yapmayın etmeyin..
  • Synocklyn • 17 Şubat 2006 00:00 • #617500
    oba testament geliyo deli bi iş ama salı olur mu lan.yeni melei de panayıra çevrdiler be harneyse gtçez başka çare yok
  • System666 • 17 Şubat 2006 00:00 • #617501
    Olaya bak yaaa Testamet Geliyor ama Hafta Ortası!!!!!!!






    DaRKNeSS
  • rockdiscipline • 17 Şubat 2006 00:00 • #617502
    ya iş güç ben anlamam.testament geliyo boru mu?ah bi de james murphy yi görebilseydik...gitcez artık allahın emri.şimdiden heycanlandım yaa...