Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • wampiria • 19 Şubat 2006 00:00 • #617513
    return to serenity dicemde yeni melekte bi taraflarımıza 37 ytl kaçtıktan sonra nasıl huzurlu oluruz orası bilinmez
  • sheehan • 19 Şubat 2006 00:00 • #617514
    steve abi varsa bass ta ta bursadan gidecem ama yeni melek denen yerde steve vai konseri gecirmişliğim var ve bu gercekten yanlıs bı karar
  • Kanpp • 19 Şubat 2006 00:00 • #617515
    bu grubu death_glory getirdi ehuehu nediim hayirlara vesile ola...
    ahhh ahh sivilimi ozledim..

    j.komando sirnak-senoba

    s:360 :(((
  • death_glory • 19 Şubat 2006 00:00 • #617516
    bu grubu death_glory getirdi


    söylesem inanmazsınız tabi...

    ben de inanmıyorum çünki...
  • 2mi3 • 19 Şubat 2006 00:00 • #617517
    Paso Yeni Melek'te oluyor konserler,herbirinden önce niye Yeni Melek öyle kötü böyle kötü diyoruz ama ısrarla gidiyoruz...Şu koyunluk olmasa üzerimizde herkes çok sağlam bir grubun konserini sırf Yeni Melek'te olduğu için izlemeye gitmese,durum illa ki değişir...Eskiden Maslak Venue vardı,kazablanka vardı ne bileyim spica da amorphis ile tiamat konseri olmuştu..Yani mekan yok değil...Zaten geçen yıla kadar Yeni Melek mi vardı yav....Eğer bir konser ,izleyici mutluluğunu hedefliyorsa,öncelikle organizatörler bu konuyla ilgilenmeli..Ama bizde hiçbirşey yapmayıp,gene laf edip gidersek,adamlar daha iyi bir grubu gene oraya getirir,daha iyisini gene oraya getirir...Ne de olsa para ve millet geliyor...
  • hacker41 • 20 Şubat 2006 00:00 • #617518
    kacmaz yaw kacmaz
  • SingleBullet • 20 Şubat 2006 00:00 • #617519
    Alex Skolnick için giderim ben de.. Evet..
  • mad • 20 Şubat 2006 00:00 • #617521
    37 ytl gayet iyi bir rakam.adamlar ayağınıza kadar geliyor siz dırdır ediyorsunuz.ha salı olmuş ha haftasonu olmuş, ne farkederki.yok ayaktamıymış yok yenimelekmişmiş ....sonuçta testament geliyor işte hemde eski kadroyla..
  • thewanted • 20 Şubat 2006 00:00 • #617522
    kadroda alex scolnick varsa gidilir vala...
  • testament fan • 20 Şubat 2006 00:00 • #617523
    hayatımın grubu alex skolnicktir,james murphydir ustaların grubudur testament her albümünü ayrı bir zevkle dinlerim bu ustalrın bu konseri hiç bir şekilde kaçırmamalıyız trash efsanesi testamentin