Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • sanny • 4 Mart 2006 00:00 • #617545
    süer grup
  • ugurbuz83 • 6 Mart 2006 00:00 • #617546
    organizasyonun salı günü olması biraz işin ticari boyutuyla alaklı sanırım..bir mekanı haftaiçi kiralamanın maliyetiyle haftasonu kiralamanın maliyeti arasında büyük farklar olabiliyor.zaten her şekilde yeni meleğin kapasitesinin üstünde talep olacağı için böyle bir grubun konserine organizatörler için böylesi daha karlı bir durum.ülkemizde kim dinleyicinin çıkarını rahatını keyfini verdiği paranın karşılığını almasını istemişte böyle ufak bi konserde bu tabular yıkılsın.
  • death_glory • 6 Mart 2006 00:00 • #617547
    13 mart pazartesi mephistoda imza günüsü.

    konserde ön grup olaraktan colde sahne alacakmış!
  • Zenon_Majere • 7 Mart 2006 00:00 • #617549
    Eskilere önce saygı yenilere ise sevgi! Okul işi gibi oldu bu yazı ;) onu bunu bilmem ama Blind Guardian de mayıs da istanbulda haberini verim:)
    "Bizler Yelesi Uzun Metalci Kurtlarız!"
  • pantera4ever • 7 Mart 2006 00:00 • #617550
    Neseki piyasa isimlerin ardından baba bi grubu daha ağırlıyoruz ülkemizde megadeath ten sora nedir o korn morn bunlar boş iş.kendisine gelsin testament e işi bitmiş grup diyenler..bu arada organizasyon varolsun
  • Control Denied • 10 Mart 2006 00:00 • #617551
    işte sonunda.!!!!! way be bu günleride mi görecektik?.....
  • tith • 13 Mart 2006 00:00 • #617552
    Testament fan'ları kızmasın ama Low ile başlayan Demonic ile devam eden ve The Gathering ile bir ilerleme,çıta yükselteme yapan gruptan eski kadroya ait parçaları dinlemek,saydığım albümlerden canlı hiç bir şey dinleyememek çok büyük bir hayal kırıklığı olacak.Alex var Chuck var kardeşim neyine yetmiyor diyeceksiniz...Bende haklısınız,boynum kıldan ince diyeceğim.Herkesin zevkine saygım vardır...Gathering,Low,Demonic bu grubun en güçlü albümleridir bana göre...Bu albümlerden doğal olarak parça beklememek lazım konserde ki bu heralde albüm turnesi.Sözün kısası Gathering kadrosunu izlemek vardı sahnede...
  • mad • 13 Mart 2006 00:00 • #617553
    şu aşağıda testament hakkında işi bitmiş diye yorum yazan arkadaşa soruyorum;
    ''acabaa bize işi bitmemiş gruplardan birkaç tane örnek verirmisin ?''

    birde nedense herkes gathering, demonic albümlerinden parça bekliyor.bir practice,bir new order ,bir ritual ..gathering albümüne 10 basar.böğürtüden hoşlanıyorsanız gidin death metal dinleyin.evet belki o albümde çok iyi müzisyenler var.ama o albüm gerçek testament'i asla yansıtamaz... isterse dünyanın en iyi müzisyenleri gelsin ....
  • psychobali • 14 Mart 2006 00:00 • #617555
    Bu akşam Testament ile randevumuz var.Olleeeeee
  • bigsparky • 15 Mart 2006 00:00 • #617556
    tetament a işi bitmişdiyen zihniyetden zaten hayır gelmez.bırakın bunları gidin konserede gorun nasılmıs.