-
öss'den önceki gün gelseler yine giderim diyodum ki 4 ay önce geliyolar sağolsunlar.
-
abi artık işi bitmiş grupları değilde adam gibi grupları getirin biz zamanı hep böyle 10-15 yıl sonrasındanmı takip edicez
-
Türkiye metal açısından baya bi gelişmeye başlıyo , bize deselerdi apocalyptica , korn , megadeth , testament , soulfly Türkiye ye gelcek ben gülerdim :D şimdi adamlar dibimizde konser veriyo , ister eski ister yeni testament baya sağlam gruptur , ülkemle gurur duymaya başladım :D
-
abi artık işi bitmiş grupları değilde adam gibi grupları getirin biz zamanı hep böyle 10-15 yıl sonrasındanmı takip edicez
tabi , testament her sene dünyanın en büyük festivallerine çıkan bi grup .. işi bitmiş tabi :) hey allhım ya şaşırdınız mı kardeşim :)
-
16 Mart'ta Birleşik Arap Emirlikleri'ndelermiş...
-
return to serenity...böyle babalarla fazla uğraşmayın bence tütsülü adamlardır bunlar...çarparlar bunlar...
-
Arkadaşım bence senin işin bitmiş,14 mart salı günü gelde babaların işlerinin bitmediğini ve hala o saf thrash'in devam ettiğini gör derim ben!Rock/Metal müziği bugünlere getiren eskilerdir,ancak eskilerden beslenerek,onları anlayarak,hissederek Rock/Metal müzik ruhunu yaşatabiliriz!Adam gibi gruplar gelsin diyosunuz gelince de gitmiyosunuz,nasıl iştir kardeşim anlamadım ya!Yuh sen ve senin gibilere!gerçekten YUH!
-
abi artık işi bitmiş grupları değilde adam gibi grupları getirin biz zamanı hep böyle 10-15 yıl sonrasındanmı takip edicez
28 Şubat 2006 Salı | Yazan: bilgehan
ya arkadaşım iyi güzel yorum yapıyorsun da önce bir dinle işinin bitip bitmediğine sonra karar verirsin.. önyargıyla yaklaşmayalım (bende şimdi bir ön yargıda bulundum ya neyse )
-
üstüne gitmeyin; adam haklı testament tabii ki işi bitmiş bi grup; thrashi bitirmiş adamlar... 10 yıl sonra gene dinlenicekler; 20 30 yıl sonra da... o da napsın istiyo ki; günübirlik müzik yapanar; yarın unutulucak olanlar gelsin de biz de kendimizce müzik dinleyelim. ama deme öyle arkadaşım; biz de dünya gözüyle bi görmek isteriz dimi işi bitmiş adamları. işi herkes bitiremiyo çünki.
-
Hiç unutmam,bundan 7 yıl evel lise2'de iken okulda arama yapmışlardı...Testament kasetim vardı çantada...Souls of Black....Hoca almıştı bune diye....Çıkışta zar zor geri almıştım...İmza günü olursa o kaseti götürecem...Bu arada bu gruplara .ok atanlara söyliym...İşi bitmiş falan...Kaç yıldır hala sahnelerde,hala albümler çıkıyor..2 yıl evel ortaya çıkmış,hit şarkı yapmış ama sonra tüm elemanları dağılıp yok olmuş gruplara benzemez bu devler...Bakınız Testament,Overkill,Destruction,Megadeth......Yav neyse laf anlatmamak lazım..