Arkadaşım bence senin işin bitmiş,14 mart salı günü gelde babaların işlerinin bitmediğini ve hala o saf thrash'in devam ettiğini gör derim ben!Rock/Metal müziği bugünlere getiren eskilerdir,ancak eskilerden beslenerek,onları anlayarak,hissederek Rock/Metal müzik ruhunu yaşatabiliriz!Adam gibi gruplar gelsin diyosunuz gelince de gitmiyosunuz,nasıl iştir kardeşim anlamadım ya!Yuh sen ve senin gibilere!gerçekten YUH!