Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Coldshadow88 • 28 Şubat 2006 00:00 • #617537
    Türkiye metal açısından baya bi gelişmeye başlıyo , bize deselerdi apocalyptica , korn , megadeth , testament , soulfly Türkiye ye gelcek ben gülerdim :D şimdi adamlar dibimizde konser veriyo , ister eski ister yeni testament baya sağlam gruptur , ülkemle gurur duymaya başladım :D
Bu konunun tüm mesajları