abi artık işi bitmiş grupları değilde adam gibi grupları getirin biz zamanı hep böyle 10-15 yıl sonrasındanmı takip edicez
28 Şubat 2006 Salı | Yazan: bilgehan
ya arkadaşım iyi güzel yorum yapıyorsun da önce bir dinle işinin bitip bitmediğine sonra karar verirsin.. önyargıyla yaklaşmayalım (bende şimdi bir ön yargıda bulundum ya neyse )