Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Pessimism • 15 Mart 2006 00:00 • #617557
    konser fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum.... gönderirseniz buraya çok sevinirim..
  • ROSTOCKER • 15 Mart 2006 00:00 • #617558
    dun gece gerçekten cok eğlendik!TESTAMENT'i ülkemde canlı canlı izlemek büyük keyif verdi bana.Ama CHUCK BABA'nın vokali cok net gelmiyordu konser boyunca(sorun CHUCK BABA'da değil)ses sisteminin kötü olmasıydı sorun.Alex Scolnick'in soloları katliam yarattı desem yanılmam.kısacası konser çok tatmin ediciydi,bu dev gruba "işi bitmiş" diyenlerin gelip BABALARI seyretmelerini ve g.t olacak suratlarına bakmak isterdim.Bu arada bi de baget kaptım eheueheu süper... VIVA HEAVY METAL!
  • controldenied • 15 Mart 2006 00:00 • #617559
    Mukemmel bi konserdi.Abartisiz hayatimda gordugum en baba konser.Testament bitti diyenler kendileri bitmistir.Izleyicileri sahneye cikarip yaptiklari show u goremeyenlere yazik.Iste Kizilderili ve Thrash ruhu.Sagolun babalar....
  • Awesome • 15 Mart 2006 00:00 • #617560
    super bır konserdıı.alexx baba s.ıktıı ortalıgıı resmenn..
  • VampiriaBlake • 15 Mart 2006 00:00 • #617561
    kazıdı valla süperdi:)baya bir ezildim ama değdi:)teşekkürler testament!!
  • fatrix • 15 Mart 2006 00:00 • #617562
    gittiğim en baba konserdi
  • 2mi3 • 16 Mart 2006 00:00 • #617563
    Görevliler 'yasah resim çekmek' dediği halde chuck babayla çektik resmimizi...Bu bile yeter bana...Yakından kızılderili görmek bile mükemmel yaaa...Ofofofof
  • kingofshade • 16 Mart 2006 00:00 • #617564
    daha iyi olmasını beklerdim ama bunada sukur ki testamenti canlı canlı izleme sansı bulduk... birde organizatoru bilen varsa yassın lutfen...
  • Ellefson • 20 Mart 2006 00:00 • #617565
    Bu kadar mükemmel olması beklenemezdi, özellikle kafamızda hep -acaba son albümlerden kaç şarkı çıkar diye bir soru vardı ama ilk 2 albüme böylesine ağırık vermeleri ve Testament'in gerçek Testament olduğu zamanların parçalarını çalmaları gerçekten de mükemmeldi, özellikle konserlerde genellikle tekrar ettikleri seyircileri sahneye çıkarma olayını bu seferde yinelemeleri çok hoştu, yalnız bu grubu Venue, Harbiye gibi açık hava da izlemek çok daha mükemmel olabilirdi, umarım tekrar gelirler ve izleme şansımız olur, konserde aynı duyguları ğaylaştığımız tüm arkadaşlara selamlar, sevgiler...