Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • ROSTOCKER • 15 Mart 2006 00:00 • #617558
    dun gece gerçekten cok eğlendik!TESTAMENT'i ülkemde canlı canlı izlemek büyük keyif verdi bana.Ama CHUCK BABA'nın vokali cok net gelmiyordu konser boyunca(sorun CHUCK BABA'da değil)ses sisteminin kötü olmasıydı sorun.Alex Scolnick'in soloları katliam yarattı desem yanılmam.kısacası konser çok tatmin ediciydi,bu dev gruba "işi bitmiş" diyenlerin gelip BABALARI seyretmelerini ve g.t olacak suratlarına bakmak isterdim.Bu arada bi de baget kaptım eheueheu süper... VIVA HEAVY METAL!
Bu konunun tüm mesajları