üstüne gitmeyin; adam haklı testament tabii ki işi bitmiş bi grup; thrashi bitirmiş adamlar... 10 yıl sonra gene dinlenicekler; 20 30 yıl sonra da... o da napsın istiyo ki; günübirlik müzik yapanar; yarın unutulucak olanlar gelsin de biz de kendimizce müzik dinleyelim. ama deme öyle arkadaşım; biz de dünya gözüyle bi görmek isteriz dimi işi bitmiş adamları. işi herkes bitiremiyo çünki.