Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • 2mi3 • 4 Mart 2006 00:00 • #617544
    Hiç unutmam,bundan 7 yıl evel lise2'de iken okulda arama yapmışlardı...Testament kasetim vardı çantada...Souls of Black....Hoca almıştı bune diye....Çıkışta zar zor geri almıştım...İmza günü olursa o kaseti götürecem...Bu arada bu gruplara .ok atanlara söyliym...İşi bitmiş falan...Kaç yıldır hala sahnelerde,hala albümler çıkıyor..2 yıl evel ortaya çıkmış,hit şarkı yapmış ama sonra tüm elemanları dağılıp yok olmuş gruplara benzemez bu devler...Bakınız Testament,Overkill,Destruction,Megadeth......Yav neyse laf anlatmamak lazım..
Bu konunun tüm mesajları