Hiç unutmam,bundan 7 yıl evel lise2'de iken okulda arama yapmışlardı...Testament kasetim vardı çantada...Souls of Black....Hoca almıştı bune diye....Çıkışta zar zor geri almıştım...İmza günü olursa o kaseti götürecem...Bu arada bu gruplara .ok atanlara söyliym...İşi bitmiş falan...Kaç yıldır hala sahnelerde,hala albümler çıkıyor..2 yıl evel ortaya çıkmış,hit şarkı yapmış ama sonra tüm elemanları dağılıp yok olmuş gruplara benzemez bu devler...Bakınız Testament,Overkill,Destruction,Megadeth......Yav neyse laf anlatmamak lazım..