Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Testament @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • SoDoM • 25 Şubat 2006 00:00 • #617530
    evet bir zamanlar hayalini kurduğumuz grupların nerdeyse hepsi teker teker geliyorlar türkiye' ye. ama sadece istanbul'a gelmeleri daha doğrusu hep istanbul' a gelmeleri biraz kafa bozuyor haliyle. ama yine de takıldığım konu bu değil. neden salı günü? TESTAMENT gibi bir grubun fanı olabilecek yaştaki insanlar yani biz artık işteyiz güçteyiz. bazılarımız evlendik çocuklarımız oldu. e salı günü istanbul dışından hele ki ankara' dan nasıl gelip de ertesi gün işbaşı yapacağız değil mi? haftasonuna alsalar seyirci sayısı çok ciddiyim iki katına çıkabilirdi... neyse fanıyız, seviyoruz, biraz da hastasıyız bu da demektir ki gideceğiz ama binbir güçlükle.... eskiden olsa bu tür güçlükler işin tatlı tarafı derdim ama bu sefer zor olcak gerçekten. ama olsun bir daha ne zaman izlenebilir ki değil mi...
Bu konunun tüm mesajları