hımm...aslında sıkça geldikleri doğru,konserler de özenti grup da çekebilirler...ama hiçbiri umurumda değil...önemli olan anathema nın yatığı müzikten haz almam,benim kendime çıkarımlarımdır...ben bu sene de gidicem seneye gelseler de yine gidebilirim...gereksiz çıkış ve polemik yapmamanız dileğiyle...saygılar...