-
tarihler yanlış ya 26 mayıs perşembe yazıyo ee apocalyptica da 26 mayıs cuma yazıyo nası iş???
-
iidr iidr gelsnler gideces yineee
-
hımm...aslında sıkça geldikleri doğru,konserler de özenti grup da çekebilirler...ama hiçbiri umurumda değil...önemli olan anathema nın yatığı müzikten haz almam,benim kendime çıkarımlarımdır...ben bu sene de gidicem seneye gelseler de yine gidebilirim...gereksiz çıkış ve polemik yapmamanız dileğiyle...saygılar...
-
kasım aralıkta tekrar gelirler nasıl olsa. şimdi parayı başka konserlere harcamak lazım. göçtük yavvv. bu sefer gitmiycem
-
keskem bizim memlekete de gelse dicem ama, gelse nereye gelcek,anca acıkhava. oda iyi olur aslında. ve lostcontrol çalarlar umarım.bi defasında kemanı getirmemişlerdi. eskişehirde ki tam finaller öncesi, ama bakcaz artık cevre illere.sevgiler
-
allahtan İzmirde kemancı açıldıda artık club 33 e gitmek zorunda değiliz:)
-
anathema gibi bi grup türkiyeye 3 yıldır geliyosa bu para kazanmak amacından çok en çok fanın türkiyede olmasından olabilr mi acaba?ve şu anathema ya laf atanlar allah aşkına bi gitsin HERHANGI bi şarkısının sözlerine baksın.iddaa ediyorum anathema gibi söz yazan başka bi grup yok!..
-
carlenigma isimli arkadaş biraz heyecanlı sanırım bu konser için..İyi birşey tabii...Ama söz olayına gelince yok onlar gibi söz yazan grup yok demek biraz ayıp oluyor.Anathema söz yazıyorsa Pink Floyd,The Doors,Led Zeppelin,Deep Purple,Rush,Rolling Stones,GunsnRoses,Aerosmith,Pearl Jam,Alice İn Chains ...hadi biraz tarz değiştireyim Dream Theater,Opeth,İced Earth,Megadeth,Death....Bunlar ne yazıyor....Yani eyvallah adamlar güzel söz yazıyorlar belki ama oturup Türkçe olarak düşündüğümüzde sözleri bizim ülkemizde damar tabir ettiğimiz 92.0 Kral Fm'de dinleyebileceğin bir sürü şarkının sözlerine benzer şeyler çıkıyor....Yani konşurken biraz abartmamak lazım...:)
-
Türk oldu bunlar artık...vize uygulamıyorlarmış gümrükte....THY'de kampanya yaptıkça geliyorlarmış...
carlenigma isimli arkadaş biraz heyecanlı sanırım bu konser için..İyi birşey tabii...Ama söz olayına gelince yok onlar gibi söz yazan grup yok demek biraz ayıp oluyor.Anathema söz yazıyorsa Pink Floyd,The Doors,Led Zeppelin,Deep Purple,Rush,Rolling Stones,GunsnRoses,Aerosmith,Pearl Jam,Alice İn Chains ...hadi biraz tarz değiştireyim Dream Theater,Opeth,İced Earth,Megadeth,Death....Bunlar ne yazıyor....Yani eyvallah adamlar güzel söz yazıyorlar belki ama oturup Türkçe olarak düşündüğümüzde sözleri bizim ülkemizde damar tabir ettiğimiz 92.0 Kral Fm'de dinleyebileceğin bir sürü şarkının sözlerine benzer şeyler çıkıyor....Yani konşurken biraz abartmamak lazım...:)
yazmış 2mi3 arkadaşımız.dediğin grupların türkiye ye anathema kadar sık gelmesi de iyi olabilrdi bence.hepsine de giderdin belki? :) anathema ya en iyi demem diğer gruplara kötü demem anlamına mı geliyor?bence hayır.saydığın grupları da dinliyorum ama anathema yı bulamıyorum onlarda.ne diyim sözlerin türkçesini sevmiyorsan türkçeye çevirme öyle olduğu gibi dinle :) he ben söylemeyi de unutmuşum müzikleride çoğu gruptan iyi.çoğu kusursuz.onlar türkiyeye geldikçe dinleyicileri artıyor, o sözlerden uzak kalan şanssız kişi sayısı azalıyor.seneye gelirler yine umarım.yine gidicem de:)
-
ya aldıkları parayı hak ediyorlar mı?- ediyorlar.. o zaman her gun gelsinler her gün giderim :) 4ever Anathema!!