Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema Turnesi @ İstanbul & Ankara & İzmir & Eskişehir

  • theerasmusss • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617722
    tarihler yanlış ya 26 mayıs perşembe yazıyo ee apocalyptica da 26 mayıs cuma yazıyo nası iş???
  • b0rtub0cek • 9 Mayıs 2006 00:00 • #617723
    iidr iidr gelsnler gideces yineee
  • _morgoth_ • 9 Mayıs 2006 00:00 • #617724
    hımm...aslında sıkça geldikleri doğru,konserler de özenti grup da çekebilirler...ama hiçbiri umurumda değil...önemli olan anathema nın yatığı müzikten haz almam,benim kendime çıkarımlarımdır...ben bu sene de gidicem seneye gelseler de yine gidebilirim...gereksiz çıkış ve polemik yapmamanız dileğiyle...saygılar...
  • dreamlife • 9 Mayıs 2006 00:00 • #617725
    kasım aralıkta tekrar gelirler nasıl olsa. şimdi parayı başka konserlere harcamak lazım. göçtük yavvv. bu sefer gitmiycem
  • silenceEFFECT • 9 Mayıs 2006 00:00 • #617726
    keskem bizim memlekete de gelse dicem ama, gelse nereye gelcek,anca acıkhava. oda iyi olur aslında. ve lostcontrol çalarlar umarım.bi defasında kemanı getirmemişlerdi. eskişehirde ki tam finaller öncesi, ama bakcaz artık cevre illere.sevgiler
  • Siriyus • 10 Mayıs 2006 00:00 • #617727
    allahtan İzmirde kemancı açıldıda artık club 33 e gitmek zorunda değiliz:)
  • carlenigma • 10 Mayıs 2006 00:00 • #617728
    anathema gibi bi grup türkiyeye 3 yıldır geliyosa bu para kazanmak amacından çok en çok fanın türkiyede olmasından olabilr mi acaba?ve şu anathema ya laf atanlar allah aşkına bi gitsin HERHANGI bi şarkısının sözlerine baksın.iddaa ediyorum anathema gibi söz yazan başka bi grup yok!..
  • 2mi3 • 10 Mayıs 2006 00:00 • #617729
    carlenigma isimli arkadaş biraz heyecanlı sanırım bu konser için..İyi birşey tabii...Ama söz olayına gelince yok onlar gibi söz yazan grup yok demek biraz ayıp oluyor.Anathema söz yazıyorsa Pink Floyd,The Doors,Led Zeppelin,Deep Purple,Rush,Rolling Stones,GunsnRoses,Aerosmith,Pearl Jam,Alice İn Chains ...hadi biraz tarz değiştireyim Dream Theater,Opeth,İced Earth,Megadeth,Death....Bunlar ne yazıyor....Yani eyvallah adamlar güzel söz yazıyorlar belki ama oturup Türkçe olarak düşündüğümüzde sözleri bizim ülkemizde damar tabir ettiğimiz 92.0 Kral Fm'de dinleyebileceğin bir sürü şarkının sözlerine benzer şeyler çıkıyor....Yani konşurken biraz abartmamak lazım...:)
  • carlenigma • 11 Mayıs 2006 00:00 • #617730
    Türk oldu bunlar artık...vize uygulamıyorlarmış gümrükte....THY'de kampanya yaptıkça geliyorlarmış...


    carlenigma isimli arkadaş biraz heyecanlı sanırım bu konser için..İyi birşey tabii...Ama söz olayına gelince yok onlar gibi söz yazan grup yok demek biraz ayıp oluyor.Anathema söz yazıyorsa Pink Floyd,The Doors,Led Zeppelin,Deep Purple,Rush,Rolling Stones,GunsnRoses,Aerosmith,Pearl Jam,Alice İn Chains ...hadi biraz tarz değiştireyim Dream Theater,Opeth,İced Earth,Megadeth,Death....Bunlar ne yazıyor....Yani eyvallah adamlar güzel söz yazıyorlar belki ama oturup Türkçe olarak düşündüğümüzde sözleri bizim ülkemizde damar tabir ettiğimiz 92.0 Kral Fm'de dinleyebileceğin bir sürü şarkının sözlerine benzer şeyler çıkıyor....Yani konşurken biraz abartmamak lazım...:)



    yazmış 2mi3 arkadaşımız.dediğin grupların türkiye ye anathema kadar sık gelmesi de iyi olabilrdi bence.hepsine de giderdin belki? :) anathema ya en iyi demem diğer gruplara kötü demem anlamına mı geliyor?bence hayır.saydığın grupları da dinliyorum ama anathema yı bulamıyorum onlarda.ne diyim sözlerin türkçesini sevmiyorsan türkçeye çevirme öyle olduğu gibi dinle :) he ben söylemeyi de unutmuşum müzikleride çoğu gruptan iyi.çoğu kusursuz.onlar türkiyeye geldikçe dinleyicileri artıyor, o sözlerden uzak kalan şanssız kişi sayısı azalıyor.seneye gelirler yine umarım.yine gidicem de:)
  • no_way • 13 Mayıs 2006 00:00 • #617731
    ya aldıkları parayı hak ediyorlar mı?- ediyorlar.. o zaman her gun gelsinler her gün giderim :) 4ever Anathema!!