Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema Turnesi @ İstanbul & Ankara & İzmir & Eskişehir

  • kara kedi • 26 Mayıs 2006 00:00 • #617732
    Herkese selamlar soylenecek cok sey var anathema hakkinda ama bn sunu soylemek istiyorum harika bi sahne performansi harika bi konser inanilmaz bi kitle....
  • _gökçe_ • 26 Mayıs 2006 00:00 • #617733
    onlarla aynı sahneyi paylaşmak,aynı havayı solumak..üstelk lost control gibi mükemmel bi parçayla kemanımın hayat bulması..ölüp ölüp dirildim..hayatımın en güzel günüydü.iyiki varlar ..harikaydı..
  • Diane • 26 Mayıs 2006 00:00 • #617734
    Comfortably Numb gibi bir final....Cover diyemeyeceğim, mükemmel olmuş. Bu şarkıyı pink floyd'dan başka birinden dinleyip de seveceğim hiç aklıma gelmezdi. Onlara bir teşekkür borçlu olduğumu hissediyorum. Son zamanların en güzel gecesini yaşattılar bana. Mükemmeldiler, yorulmak bilmediler. Diğer şehirlerdeki konserlere de peşlerinden mi gitsem diye düşündüm. Bu adamlar ne yapsa dinlenir. Bu konserin büyüsü bana uzun süre yeter.
  • rei • 27 Mayıs 2006 00:00 • #617735
    ibo show'a çıksınlarmış,her sene gelmesinlermiş,türkiye'yi ekmek kapısı olarak görüyolarmış,sözleri kral fm müzikleri tadındaymış...
    abi kafanızın basmadığı şeye oturup aptal saptal yorumlar yapmayın!
    sizin sırf 'konsere gittik' demek için onca para döküp gittiğiniz kıytırık dandik piyasa gruplara benzemez anathema..anathema'yı sevmek ve anlamak için insanın önce 'ruhunun' olması gerekir..
    müziği, gerçekten içinde hissedebilenler için yapıyo bu herifler!parçalarında da birazcık beyne sahip olan biri rahatlıkla görebilir bunu ki,bu adamların her bi şarkısı bi roman niteliğindedir abi..saçmasalak hey girl you so sexy i wanna be with you tadında değildir hiç bi şarkıları..
    mtv sömürüsü beyinlerinizle oturup kendi halinize kafa yorun bence neden bu kadar idiot olduğunuz üzerine...

    parti mitinginde çıksınlar demiş herif yaa...allaam gel de bunlara sövme gel de bunlara çemkirme !!!
  • _gökçe_ • 28 Mayıs 2006 00:00 • #617736
    düşecek gibi duruyorum..dilim tutulmuş gibi..sanki taşlar hareketlenip beni içine doldurucak..o gece yaşadıklarım neydi?? normal hayata dönemiyorum bir türlü..uyuyamıyorum,yemek yiyemiyorum..
    her şarkılarında kndmden bi parça buluyorum..her şarkılarında ruhumdan,yüreğmden bişiler alıp götürüyolar.onlardan başka tutunacak bişeym yokmuş gbi hissediyorum çoğu zamn,yalnızca onları dinlerken ruhuma kavuşabiliyorum..yalnızca onları dnlerken soluk alıp verebildiğimi hissediyorum...
    aklımda hala sahnedeki grüntüler,onlarla geçirdiğim koca bi günün grüntüleri var..lost controlün etkisi ise ömrüm boyunca hafızamdn silinmiyicek..çok şanslı hissediyorum,gerçekten..yaşayabileceğm en güzel günü yaşattılar bana..onların var olduğunu bilmek bile beni mutlu etmeye yetiyor..

    yes I m falling..How much longer till I hit the ground??..
    I can't tell you why I'm breaking down.
    do you wonder why I prefer to be alone?
    have I really lost control?..
  • Diane • 28 Mayıs 2006 00:00 • #617737
    Gökçe senin bi fotoğrafını çekmiştim anathemayla, konser sırasında. Mesaj atmaya çalıştım ama olmadı. Gönderebilirim istersen, bana garajdan ulaşabilirsin.
  • crep • 29 Mayıs 2006 00:00 • #617738
    dünkü saklıkent konserinden bikaç resim ekliyim

    http://img95.imageshack.us/img95/7859/10nh2.jpg

    http://img530.imageshack.us/img530/4576/28be.jpg

    http://img530.imageshack.us/img530/5751/37fo.jpg

    http://img530.imageshack.us/img530/4775/49oe.jpg

    yaklaşık bi 100 tane daha var, upload edersem linkini veririm :)
  • herpes_simplex • 29 Mayıs 2006 00:00 • #617739
    Ben konsere bu sefer gidemedim hem maddiyat hem zaman açısından, hem de uzun süredir anathema dinleyesim yoktu o açıdan... Ama yazılan yorumlara göz gezdirdim de keşke tekrar gitseydim dedim (geçen yıl gitmiştim) çok etkileyici bir konser dizisi olmuş anladığım kadarıyla. Düşüncelerini paylaşmak isteyen arkadaşlar ana tema:Anathema kolonisine halen üye olmadıysa üye olup muhabbete orda devam edebiliriz
  • artu • 30 Mayıs 2006 00:00 • #617740
    untulması imkansız bir geceydi o gün saklıkentte yaşadıklarım. eve gidiyorum kendimden geçmiş. cd çalarımda yine o çalıyor. gitarım bana bakıyor hadi bir daha çal "one last goodbye". aynı anda hem nefret etmek hem tutkuyla bağlanmak. içimdeki anathema sevgisi bu şu anda. değişim kaçınılmaz fakat bir eternity bir silent enigma daha... neyse...
    arkadaşlar bi röportajlarında konserlerinde artık eski albümlerinden çalmayacaklarını söylemişler. yani bu sondu bi anlamda "dying wish". psychodelic rock grubu olarak devam edeceklerini söylüyorlar. ben buna isyan ediyorum...
  • rei • 30 Mayıs 2006 00:00 • #617741
    muhteşem bi konserdi arkadaşlar ya..'anlatılmaz yaşanır' diye bişey var ya,ha işte aynen öyleydi..ne desem sönük kalır sanırım..keşke tüm anathemaseverler gidebilseydi bu konsere..

    bu arada alttaki arkadaşın dediği doğruysa,eski albümlerden bi daha çalmayacakları hakkında,bi isyan da ben ederim buna ya..olmaz..olmasın...