Ben konsere bu sefer gidemedim hem maddiyat hem zaman açısından, hem de uzun süredir anathema dinleyesim yoktu o açıdan... Ama yazılan yorumlara göz gezdirdim de keşke tekrar gitseydim dedim (geçen yıl gitmiştim) çok etkileyici bir konser dizisi olmuş anladığım kadarıyla. Düşüncelerini paylaşmak isteyen arkadaşlar ana tema:Anathema kolonisine halen üye olmadıysa üye olup muhabbete orda devam edebiliriz