Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anathema Turnesi @ İstanbul & Ankara & İzmir & Eskişehir

  • gitarTELi • 7 Mayıs 2006 00:00 • #617712
    tarihler 2005 diye atılmış :D
  • System666 • 7 Mayıs 2006 00:00 • #617713
    tarihler 2005 diye atılmış :D
    7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: gitarTELi


    Dikkat teli
    gitarTELi ^_^


    DaRKNeSS
  • Leviathan • 7 Mayıs 2006 00:00 • #617714
    türkiye resmen anathema'nın ekmek kapısı konumuna geldi. adamlar her yıl 2-3 kere geliyorlar. yakında halk konserlerinde, parti mitinglerinde, sezon açılışlarında da görmek istiyoruz. ibo şova da çıksınlar.
  • Leviathan • 7 Mayıs 2006 00:00 • #617715
    ha unutmadan bir de çok melankoliğim.. opeth de dinlerim.
  • dilay • 7 Mayıs 2006 00:00 • #617716
    hehe ibo show işi fena değil aslında vincent a sormak lazım...
  • pureblood • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617717
    2 kere gittim zaten konserlerine.Artık yeter! Başka gruplar gelsin.misal:Lacuna Coil
  • Ruh Gemi • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617718
    yağlı kapı türkiye:)
  • heryermor • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617719
    ilk defa gidicem..gelmek bilmedi leyn bu 27 mayısss!!!
    deli gibi bekliyorum,finaller öncesi süper doping olucak..
    hey ankaralı fANATHEMAlılar vincent ın sesiyle büyülenmek üzere...
  • dilay • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617720
    heh işte bakın ne güzel yeni yeni insanlar gidiyor konserlere onlar geldikçe bencil olmayalım arkadaşlar..
  • garbigaraağaç • 8 Mayıs 2006 00:00 • #617721
    bize de gelsinler oturmaya höhöh