-
tarihler 2005 diye atılmış :D
-
tarihler 2005 diye atılmış :D
7 Mayıs 2006 Pazar | Yazan: gitarTELi
Dikkat teli
gitarTELi ^_^
DaRKNeSS
-
türkiye resmen anathema'nın ekmek kapısı konumuna geldi. adamlar her yıl 2-3 kere geliyorlar. yakında halk konserlerinde, parti mitinglerinde, sezon açılışlarında da görmek istiyoruz. ibo şova da çıksınlar.
-
ha unutmadan bir de çok melankoliğim.. opeth de dinlerim.
-
hehe ibo show işi fena değil aslında vincent a sormak lazım...
-
2 kere gittim zaten konserlerine.Artık yeter! Başka gruplar gelsin.misal:Lacuna Coil
-
yağlı kapı türkiye:)
-
ilk defa gidicem..gelmek bilmedi leyn bu 27 mayısss!!!
deli gibi bekliyorum,finaller öncesi süper doping olucak..
hey ankaralı fANATHEMAlılar vincent ın sesiyle büyülenmek üzere...
-
heh işte bakın ne güzel yeni yeni insanlar gidiyor konserlere onlar geldikçe bencil olmayalım arkadaşlar..
-
bize de gelsinler oturmaya höhöh