Comfortably Numb gibi bir final....Cover diyemeyeceğim, mükemmel olmuş. Bu şarkıyı pink floyd'dan başka birinden dinleyip de seveceğim hiç aklıma gelmezdi. Onlara bir teşekkür borçlu olduğumu hissediyorum. Son zamanların en güzel gecesini yaşattılar bana. Mükemmeldiler, yorulmak bilmediler. Diğer şehirlerdeki konserlere de peşlerinden mi gitsem diye düşündüm. Bu adamlar ne yapsa dinlenir. Bu konserin büyüsü bana uzun süre yeter.