muhteşem bi konserdi arkadaşlar ya..'anlatılmaz yaşanır' diye bişey var ya,ha işte aynen öyleydi..ne desem sönük kalır sanırım..keşke tüm anathemaseverler gidebilseydi bu konsere..
bu arada alttaki arkadaşın dediği doğruysa,eski albümlerden bi daha çalmayacakları hakkında,bi isyan da ben ederim buna ya..olmaz..olmasın...