carlenigma isimli arkadaş biraz heyecanlı sanırım bu konser için..İyi birşey tabii...Ama söz olayına gelince yok onlar gibi söz yazan grup yok demek biraz ayıp oluyor.Anathema söz yazıyorsa Pink Floyd,The Doors,Led Zeppelin,Deep Purple,Rush,Rolling Stones,GunsnRoses,Aerosmith,Pearl Jam,Alice İn Chains ...hadi biraz tarz değiştireyim Dream Theater,Opeth,İced Earth,Megadeth,Death....Bunlar ne yazıyor....Yani eyvallah adamlar güzel söz yazıyorlar belki ama oturup Türkçe olarak düşündüğümüzde sözleri bizim ülkemizde damar tabir ettiğimiz 92.0 Kral Fm'de dinleyebileceğin bir sürü şarkının sözlerine benzer şeyler çıkıyor....Yani konşurken biraz abartmamak lazım...:)