DAğılın yaa... Bunlara süper diyorsunuz bi de..
9 Mart 2006 Perşembe | Yazan: elektromanyak
doru aslında burda süper olan elektromanyak arkadaşımızdır haksızlık yapmayalım lütfen :):):):)
ya git işine arkadaşım. senin gibi hertelden gideceğime.. neyse kime anlatıyorum sanki.. ister git ister gitme.. gidenlere de karışma bari..