-
bu arada ozzy fermann harikayydı işinide iiii yapıyorr sahnede boşşş yerr vardı mademmm iyisinnn doldursaydınnn.... :))
-
teşekkürlerrr
-
ben iyiyim diye bişeyden bahsetmemiştim ama sen öyle anlamışsın gerçekten çok megolamanımdır ama bunu ilk defa irdelememiştim yine öyle anlandı :-) en iyisi çok iyiyim diyimde şu an söylediğin boşa gitmesin ayrıca ben onu şaka mahiyetinde söylemiştim zaten yoksa onla aynı sahnede olmamız imkansızz hahaha:)) bu arada bizim RAP camiasında bayan RAPçilerin artması gerektiği düşünülüyor bazı otoritelerce bu yüzden Fermanın bence en kısa zamanda Tangadan ayrılıp rap albüm çıkartmasını bekliyoruzz..gerçek kız MC nasıl olurmuş göstersin millete ;-) Hem LP'yle aynı kaderi paylaşırlar yine ;)
-
ben iyiyim diye bişeyden bahsetmemiştim ama sen öyle anlamışsın gerçekten çok megolamanımdır ama bunu ilk defa irdelememiştim yine öyle anlandı :-) en iyisi çok iyiyim diyimde şu an söylediğin boşa gitmesin ayrıca ben onu şaka mahiyetinde söylemiştim zaten yoksa onla aynı sahnede olmamız imkansızz hahaha:)) bu arada bizim RAP camiasında bayan RAPçilerin artması gerektiği düşünülüyor bazı otoritelerce bu yüzden Fermanın bence en kısa zamanda Tangadan ayrılıp rap albüm çıkartmasını bekliyoruzz..gerçek kız MC nasıl olurmuş göstersin millete ;-) Hem LP'yle aynı kaderi paylaşırlar yine ;)
Hauheaheha Ozzy çok iyiydi.. :D
-
vega manga dorian gripin 19 mart 2006 da yenimelekteyiz biz herkezide bekleriz bu guruplar kolay kolay biarada dinlenemez
-
dorian için gidecem
-
müzikten anladığını zannedenler atıp tutmaya devam ederken Türk gruplarının gelişimi aslanlar gibi devam etmektedir, ee nede olsa "it hürür kervan yürür" demişler. her zaman eleştirmek,kötülemek çok kolaydır. bu etkinlikteki gruplar kendi alanlarında son derece başarılı olan ve iyi işler yapmaya çalışan gruplar. Ama hepsinden önemlisi şu ki bu gruplar bizim müziksel evrimimizdeki önemli basamakları teşkil ediyolarlar. bazıları yapılan işleri beğenmeyebilir fakat bu grupların çabalarının devamı sayesinde gelcekte daha iyi çalışmalar mümkün olacaktır. onun için bu grupların evrimimize katkısını düşünerek onlara sahip çıkmalıyız.
ben bir Manga funı değilim ama bu gruba bu kadar saygısızca yaklaşılmasını anlayamıyorum. Manga Türkiye de farklı bi tarzı hareketlendirmiştir. Vega ya laf edenleri zaten hiç anlamıyorum. yılların birikimi ve içtenlike yazılmış bestelenmiş şarkılar, başka söze ne hacet!. ee Gripin desen yıllardır bar sahnelerinde ve bir çok organizasyonda güzel işler yapıyolar. Dorian yeni çıktı ve kalitesini gösteriyor zaten. BU programda kapalı kutu EMRE AYDIN, ama hem kendisi güzel bi insan hem de şarkıları başarılı. özellikle lirik olarak baya iyi, zaten en çok onun performansını merak ediyorum...hepsine başarılar
Bu gruplara sahip çıkılmassa yakında paso ıvır zıvır pop şarkılarından başka bi şey dinleyemiyor olucağız (pop hakkıyla yapılıyosa enstruman olarak gayet zor bi müzik dalıdır.kaliteli işlere saygım sonsuz). Onun için BEĞENMİYORSAN OTUR EVİNDE TV İZLE, EMEK HARCAYAN İNSANLARA SAYGISIZLIK ETME!!!
-
emre aydın için gidilmesi gerek bir konser.yeni çıkacak olan albümünün öncesinde albüm şarkılarını dinleyebilirsiniz.ayrıca albümden bir şarkıyı da www.emreaydin.org de bulabilirsiniz.
-
gitmek istiyrmmm
-
birileri buraları bayaa boşş doldurmuşş,biz burda türk gruplarının gelişimine engel olmuyoruz,kötü olanı eleştiriyoruz,yeteneksiz,bişeyi beceremeyen insanların gelişimini beklersek..biz heralde bi 100 yıl daha geriden geliriz...şimdi burda söz düellosuna girmek istemiyorum.İnsanların gerçekleri yansıtması canını acıtmış olsa gerek...ki bu kadar savunma hazırlamışsın