Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • emrahyumuk • 9 Mart 2006 00:00 • #617794
    konserde bir de ön grup var : BEKTAŞ VE SIRTLAN

    --Bugüne kadar birçok projede yer alan ve Türkçe sözlü Rap müziğin en önemli isimlerinden olan Bektaş ve Sırtlan, beraber ilk çalışmaları "Satırlarımıza Başlamadan" isimli albümleri ile müzik piyasasında yerini aldı. Berlin'de yaşayan ikili,geleneksel Türk Müziği melodileri ile hip hop ritimlerinin, modern alt yapılarla etnik enstrumanların başarılı senteziyle ve "mektup" konusu üzerine hazırlanmış albüm konseptiyle geniş bir dinleyici yelpazesine hitap etmeyi başardı.
    Bu iki Türk genci şarkı sözleriyle veda eden, özür dileyen, hasret çeken, teşekkür eden mektuplar gönderirken diğer yandan eğlenceli sözleri, ritmik şarkıları ve renkli skit’leriyle (şarkı aralarında yer alan eğlenceli diyaloglar) müzikseverleri kucakladı. Şarkılarında sataşma ve küfür kullanmak yerine, söz ve bestelerindeki içerik ve kaliteleri ile Türkçe sözlü rap te çıtayı yükseltmeyi amaçlayan Bektaş ve Sırtlan önümüzdeki günlerde türkçe sözlü rap müzikte en çok takip edilen ikili olmaya devam edecek. ----
  • serkan34 • 9 Mart 2006 00:00 • #617795
    manga süper bence sık konser verirse diğr grublardan daha iyi olcak kanısındayım gerçekçiler ve ilginçler..........
  • elektromanyak • 9 Mart 2006 00:00 • #617796
    DAğılın yaa... Bunlara süper diyorsunuz bi de..
  • syukooo • 10 Mart 2006 00:00 • #617797
    tek elektrolu bir grupta yağmur gibi calan biri oldukca süper tabi hiç canlı izledinmi elektrocuuuuu
  • kurban_korna • 10 Mart 2006 00:00 • #617798
    dorian için gidin ne diyim..
    saklıfeste gidenler DORİAAANNNNNN diye çıktılar...
    süpermiş..
    gidsin fotoğraf çekin sonra msnden bana atın :D
  • mixer • 10 Mart 2006 00:00 • #617799
    tamam super de ne para var ne davet eden bir dost.gidenler anlatsın bari de gitmiş kadar oliiim bende
  • Unfukable • 11 Mart 2006 00:00 • #617800
    DAğılın yaa... Bunlara süper diyorsunuz bi de..
    9 Mart 2006 Perşembe | Yazan: elektromanyak

    doru aslında burda süper olan elektromanyak arkadaşımızdır haksızlık yapmayalım lütfen :):):):)
    ya git işine arkadaşım. senin gibi hertelden gideceğime.. neyse kime anlatıyorum sanki.. ister git ister gitme.. gidenlere de karışma bari..
  • __OzZy__ • 11 Mart 2006 00:00 • #617801
    puhahaha :D manga yaa yok böyle bişey :D bi de gripin :D rezillik yaa dorian ve vega çok iyide bu başta andığım isimleri koymaları çok kötü olmuşş,ferman inşallah tam söyler ve nefesini ayarlar :D ya da beni çağırsın back yapıyım :D ölücek kalıcak adam bi gün yaa nefessizlikten :D,bi de adam canlı performansa çıkıyo,,türkçe rap hakkında yorum yapılmış,SIRT LAN pardon SITR LAN neresi önemli isimmiş BEKTAŞ a hiç yakıştıramadım onla ikili kurmayı :@ Bektaş gibi RAP camiasında saygıdeğer bir isim...yazıkk Ferman bunca rezil berbat performansına rağmen nefes ayarlaması bile yapamamasına rağmen hala RAP vokalim diye geziyo madem okuyamıycaksın neden böyle bişe yapıyosun anlamış değilim bence artık nefesinin yeticeği şarkılar yazsınn.......RAP ten uzak dursun da böyle konserlerde hiç değilse madara olmazz ;-)
  • syukooo • 11 Mart 2006 00:00 • #617802
    dorianın site adresini bilennnnnn varmıııııı ya yardımcı olunnnn konser görüntülerini vereceklerdi lütfennnnnn
  • kurban_korna • 11 Mart 2006 00:00 • #617803
    siteleri...
    www.dorianweb.com
    henüz videoları koymadılar ama yakındır =))