Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • __OzZy__ • 11 Mart 2006 00:00 • #617801
    puhahaha :D manga yaa yok böyle bişey :D bi de gripin :D rezillik yaa dorian ve vega çok iyide bu başta andığım isimleri koymaları çok kötü olmuşş,ferman inşallah tam söyler ve nefesini ayarlar :D ya da beni çağırsın back yapıyım :D ölücek kalıcak adam bi gün yaa nefessizlikten :D,bi de adam canlı performansa çıkıyo,,türkçe rap hakkında yorum yapılmış,SIRT LAN pardon SITR LAN neresi önemli isimmiş BEKTAŞ a hiç yakıştıramadım onla ikili kurmayı :@ Bektaş gibi RAP camiasında saygıdeğer bir isim...yazıkk Ferman bunca rezil berbat performansına rağmen nefes ayarlaması bile yapamamasına rağmen hala RAP vokalim diye geziyo madem okuyamıycaksın neden böyle bişe yapıyosun anlamış değilim bence artık nefesinin yeticeği şarkılar yazsınn.......RAP ten uzak dursun da böyle konserlerde hiç değilse madara olmazz ;-)
Bu konunun tüm mesajları