Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • creep_tr • 6 Mart 2006 00:00 • #617783
    konser super gitmek de istiyorum, ancak eski kiz arkadasimi davet ettim cwp bile vermedi. mal gibi kaldik ortada:((
    ne yapmaliyim, nasil gotururum hatunu??
  • SoulsTeALer • 7 Mart 2006 00:00 • #617784
    Zaman önemli..Vega izlenmeye değer..Gripin ve Dorian da biraz..Ama Manga puff diyebilirim benim için..Zamanını bilen varsa bi haber verin..He canım..Hadi bi zahmet..
  • Unfukable • 7 Mart 2006 00:00 • #617785
    Varya ayın 19unda orda olmayı o kadar çok istersimdi.. Emre, Vega vs. vs. ölmezsem söz gidicem bu konsere!!
  • REthink • 7 Mart 2006 00:00 • #617787
    emre, vega, dorian süper :)
    GRGDN toplantısı gibi birşey :)
  • sfsebokolik • 8 Mart 2006 00:00 • #617788
    saat ??
  • figen • 8 Mart 2006 00:00 • #617789
    grıpın yeterrrr bana :))))
  • mixer • 8 Mart 2006 00:00 • #617790
    tanrım hepsi bir arada süperrrrrrrrrrrrrrrr
  • TRaGeDYa • 9 Mart 2006 00:00 • #617791
    MaNGa'nın canlı performansını izlemedim hiç ama berbatlarmış öyle deniyor hem manga konusundaki merakımı gidermek için hemde diğerlerini dinlemek için gidilebilitesi olan bir konser :)) Orda görüşürüz arkadaşlar da saati kaçtır ki bunun :)
  • syukooo • 9 Mart 2006 00:00 • #617792
    manganın canlı performansını izlememişler var sanırım aramızda süperrrr ya ben ankara da izledim en son bence direkkk manga icin gitmelisinizzzz tavsiye ediyorummm
  • emrahyumuk • 9 Mart 2006 00:00 • #617793
    konserin başlama saati : 17.00