-
konser super gitmek de istiyorum, ancak eski kiz arkadasimi davet ettim cwp bile vermedi. mal gibi kaldik ortada:((
ne yapmaliyim, nasil gotururum hatunu??
-
Zaman önemli..Vega izlenmeye değer..Gripin ve Dorian da biraz..Ama Manga puff diyebilirim benim için..Zamanını bilen varsa bi haber verin..He canım..Hadi bi zahmet..
-
Varya ayın 19unda orda olmayı o kadar çok istersimdi.. Emre, Vega vs. vs. ölmezsem söz gidicem bu konsere!!
-
emre, vega, dorian süper :)
GRGDN toplantısı gibi birşey :)
-
saat ??
-
grıpın yeterrrr bana :))))
-
tanrım hepsi bir arada süperrrrrrrrrrrrrrrr
-
MaNGa'nın canlı performansını izlemedim hiç ama berbatlarmış öyle deniyor hem manga konusundaki merakımı gidermek için hemde diğerlerini dinlemek için gidilebilitesi olan bir konser :)) Orda görüşürüz arkadaşlar da saati kaçtır ki bunun :)
-
manganın canlı performansını izlememişler var sanırım aramızda süperrrr ya ben ankara da izledim en son bence direkkk manga icin gitmelisinizzzz tavsiye ediyorummm
-
konserin başlama saati : 17.00