İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul
P_E_N_A
• 5 Mart 2006 00:00 •
#617772
manga olmasaydı güzel bi konser olurdu... emre aydın ve dorian dinlenilesi...
pinus_antares
• 5 Mart 2006 00:00 •
#617774
Vega+Dorian+Gripin daha ne olsun.
sadelimon
• 5 Mart 2006 00:00 •
#617775
abii ben aynı kadro bostancıgösteri merkezindekine gitmiştim kısacası b.k gibiydi bence gitmeyin sadece dorian iyiydi
iFuck
• 5 Mart 2006 00:00 •
#617776
aabi çıkma sırasını bilen varsa yazsın(sahneye çıkma sırası)ona göre gidicem..dorian çıkçaksa önce varım:D
__BaRTuC__
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617777
Valla sadece Dorian için gidilir.Adamlar kaliteli müzik yapıyo harbiden...
the_reason
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617778
sadece dorian için gidicem konsere..
the_reason
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617779
sadece dorian için gidicem konsere..
FlashRoyal
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617780
başlangıç saati nedir acaba
mörwö
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617781
başlangıç saati nedir?
normalsıgara
• 6 Mart 2006 00:00 •
#617782
harbi saatı yazsanız?
1
2
3
4
5
»