Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • P_E_N_A • 5 Mart 2006 00:00 • #617772
    manga olmasaydı güzel bi konser olurdu... emre aydın ve dorian dinlenilesi...
  • pinus_antares • 5 Mart 2006 00:00 • #617774
    Vega+Dorian+Gripin daha ne olsun.
  • sadelimon • 5 Mart 2006 00:00 • #617775
    abii ben aynı kadro bostancıgösteri merkezindekine gitmiştim kısacası b.k gibiydi bence gitmeyin sadece dorian iyiydi
  • iFuck • 5 Mart 2006 00:00 • #617776
    aabi çıkma sırasını bilen varsa yazsın(sahneye çıkma sırası)ona göre gidicem..dorian çıkçaksa önce varım:D
  • __BaRTuC__ • 6 Mart 2006 00:00 • #617777
    Valla sadece Dorian için gidilir.Adamlar kaliteli müzik yapıyo harbiden...
  • the_reason • 6 Mart 2006 00:00 • #617778
    sadece dorian için gidicem konsere..
  • the_reason • 6 Mart 2006 00:00 • #617779
    sadece dorian için gidicem konsere..
  • FlashRoyal • 6 Mart 2006 00:00 • #617780
    başlangıç saati nedir acaba
  • mörwö • 6 Mart 2006 00:00 • #617781
    başlangıç saati nedir?
  • normalsıgara • 6 Mart 2006 00:00 • #617782
    harbi saatı yazsanız?