birileri buraları bayaa boşş doldurmuşş,biz burda türk gruplarının gelişimine engel olmuyoruz,kötü olanı eleştiriyoruz,yeteneksiz,bişeyi beceremeyen insanların gelişimini beklersek..biz heralde bi 100 yıl daha geriden geliriz...şimdi burda söz düellosuna girmek istemiyorum.İnsanların gerçekleri yansıtması canını acıtmış olsa gerek...ki bu kadar savunma hazırlamışsın