Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • SoulsTeALer • 12 Mart 2006 00:00 • #617807
    ben iyiyim diye bişeyden bahsetmemiştim ama sen öyle anlamışsın gerçekten çok megolamanımdır ama bunu ilk defa irdelememiştim yine öyle anlandı :-) en iyisi çok iyiyim diyimde şu an söylediğin boşa gitmesin ayrıca ben onu şaka mahiyetinde söylemiştim zaten yoksa onla aynı sahnede olmamız imkansızz hahaha:)) bu arada bizim RAP camiasında bayan RAPçilerin artması gerektiği düşünülüyor bazı otoritelerce bu yüzden Fermanın bence en kısa zamanda Tangadan ayrılıp rap albüm çıkartmasını bekliyoruzz..gerçek kız MC nasıl olurmuş göstersin millete ;-) Hem LP'yle aynı kaderi paylaşırlar yine ;)

    Hauheaheha Ozzy çok iyiydi.. :D
Bu konunun tüm mesajları