ben iyiyim diye bişeyden bahsetmemiştim ama sen öyle anlamışsın gerçekten çok megolamanımdır ama bunu ilk defa irdelememiştim yine öyle anlandı :-) en iyisi çok iyiyim diyimde şu an söylediğin boşa gitmesin ayrıca ben onu şaka mahiyetinde söylemiştim zaten yoksa onla aynı sahnede olmamız imkansızz hahaha:)) bu arada bizim RAP camiasında bayan RAPçilerin artması gerektiği düşünülüyor bazı otoritelerce bu yüzden Fermanın bence en kısa zamanda Tangadan ayrılıp rap albüm çıkartmasını bekliyoruzz..gerçek kız MC nasıl olurmuş göstersin millete ;-) Hem LP'yle aynı kaderi paylaşırlar yine ;)