Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Emre Aydın & Gripin' & Vega & maNga @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • syukooo • 11 Mart 2006 00:00 • #617804
    bu arada ozzy fermann harikayydı işinide iiii yapıyorr sahnede boşşş yerr vardı mademmm iyisinnn doldursaydınnn.... :))
Bu konunun tüm mesajları