para evet fazla fakat bunu sadece deftones için vermiyorsunuz...ben gidicem bu etkinliğe fakat büyük ihtimal deftonesu izlemeden çıkıcam alandan...KATATONIA için gidilir sadece ayrıca Katatonia gibi bi grubun deftones gibi bi grupla neden aynı sahneyi paylaşmasına neden olurlar onu da çözmüş değilim!!!umarım gelen kitle adam akıllı olur da sorun çıkmaz ağız tadıyla Katatonia dinleriz bizler de...