ya abi lütfen bu tartışma burda kapansın, saçma sapan deftonesla katatoniayı kıyaslamaya kalkmasın kimse, rica ediyorum, ikiside kendi tarzında öncü gruplar, yapmayın etmeyin, garajında bir haysiyeti var ama ya, hadi dumanla kurbanı kıyasladın tamam da burda dur be...
konser gayet güzel olacak bence, sadece deftones diye bakmamak lazım, festival havasında olacak gibi duruyo, müziğe doyacağımızın resmidir, hayırlı uğurlu olsun efendim...