Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • karayansima • 16 Nisan 2006 00:00 • #618333
    ben sadece "passenger"ı dinlemek için bile giderim o konsere... ilk duydugumda katatonia benide sasırttı. katotonia sevdigim gruplardan ve tarz olareakta benzesmesede eminim tek gelseler onada giderdim... bu arada deftones nu metal tarzını yaratıcası bir gruptur.. bence korn'da bile daha iyilerdir. içten ve duygusal bir yapıya sahip, sözleri ve yerinde çıglık vokallerle sizi depresyona sokabilecek zamanı gelince gaza getirecek essiz bir gruptur. en büyük özelligi sandıgınız gibi ismini duyaramımıs olmaları değil asla piyasa grubu olmamalarından geliyor.
Bu konunun tüm mesajları