ben şindiden para biriktirmeye başlıyorum abicim! ya hayal bile edemyorum DEFTONES YAAA chi yi yakından görecem tanrımm!!! katatonia da var süper.. çilekeş le dorian da çok güzel.. konserde -önlerde;)-mutluluktan göbek atan biri varsa bilin ki o benim=) düşünsenize bored ta cıraa cıra cıra diye=DDD