Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • cns_lnknprk • 20 Nisan 2006 00:00 • #618354
    ben şindiden para biriktirmeye başlıyorum abicim! ya hayal bile edemyorum DEFTONES YAAA chi yi yakından görecem tanrımm!!! katatonia da var süper.. çilekeş le dorian da çok güzel.. konserde -önlerde;)-mutluluktan göbek atan biri varsa bilin ki o benim=) düşünsenize bored ta cıraa cıra cıra diye=DDD
Bu konunun tüm mesajları