Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • syzane • 20 Nisan 2006 00:00 • #618348
    Yabu katatoniacı dengesizler ne diye ileri geri konuşuyo deftones hakkında bilip bilmeden.Beğenmiyosanız gidin kardeşim katatoniadan sonra.Hatta mümkünse hiç gelmeyin,bozmayın güzelim ortamı.
  • syzane • 20 Nisan 2006 00:00 • #618349
    Bi an kendimi kaybetmişim dengesiz demek istemedim arkadaşlar.Fakat lütfen diğerlerinin zevklerine biraz syagı gösterin.Beğenmiyosanız dinleme ya da gelme zorunluluğunuz yok.
  • syzane • 20 Nisan 2006 00:00 • #618350
    BU arada çilekeş deftonesun lotion şarkısının birebir akorlarıyla bi şarkı yazmıştı.albümde de var fakat adını unuttum.Onu çalacaklarmı merak ediyorum.
  • squash • 20 Nisan 2006 00:00 • #618351
    bu adamı hiç sevmiyorum..
  • stanley_ • 20 Nisan 2006 00:00 • #618353
    alt grup falan çıkıcak mı yoksa sadece deftones mi?
  • cns_lnknprk • 20 Nisan 2006 00:00 • #618354
    ben şindiden para biriktirmeye başlıyorum abicim! ya hayal bile edemyorum DEFTONES YAAA chi yi yakından görecem tanrımm!!! katatonia da var süper.. çilekeş le dorian da çok güzel.. konserde -önlerde;)-mutluluktan göbek atan biri varsa bilin ki o benim=) düşünsenize bored ta cıraa cıra cıra diye=DDD
  • tearful days • 20 Nisan 2006 00:00 • #618355
    tespitlerim sonucu çilekeşin lotiana benzeyen şarkısı yenidendir efendim, şarkının 2.rifi aynıdır bu lotionun ana rifiyle, ama diğer kısımlarında bi benzerlik keşfedemedim, ayrıca bahsettiğim kısım benzemez,aynısıdır, bu çok açıktır, tamam sustum.
  • dilay • 20 Nisan 2006 00:00 • #618356
    arkadaşlar illa saçma sapan yorumlar yaparak ortalığı karıştırmasanız olmuyor değil mi?bir kere her iki grubu sevenler saldırmasın diğerininkine.bence deftones katatonia ya bin basar ama ben katatonia yı sevenlere de saygı duyuyorum.kimse de deftones a bok atmasın lütfen!!!zaten gidemiyorum yds yüzünden sinirliyim:(
  • lechium • 21 Nisan 2006 00:00 • #618357
    hersey güzel deftones güzel ben önlerde...ebe salaklar neyi tart1s1yosunuz.ama çilekes midir nedir çikmasin mümkünse hiç çekilmez sahnede iki ziplayip iki sallanip hoppa gedappa olmaz bu isler...
  • anatolia_CHE • 21 Nisan 2006 00:00 • #618358
    bu ne yaaa...nei tartışıonuz dıonuz soorada bi gruba laf atıp bırakıonuz...ee ne annamı var...kendi grubun için git istemediini dinleme laf atmanın ne gereği var...biraz büyüyün yaaaaa