Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • anemic669 • 25 Haziran 2006 00:00 • #618401
    7 senedir beklediğim konser gerçekleşti..
    rüya gibiydi.. keşke knife prty i de çalsalardı..
    artık bidaki konsere :)
  • _lateralus_ • 25 Haziran 2006 00:00 • #618402
    süper bi konserdi valla hakkaten iyiki 88 milyon vermemişim giren girdi zaten öne:D konserdede önümde poga arkamda poga sağda solda nereye gitceimş şaşırım:D
  • cenga • 25 Haziran 2006 00:00 • #618403
    tek kelimeyle mükemmel bi konserdi chino bu işi biliyor seçtigi parcalarda mükemmeldi ilk defa geldiği istanbuldan insallah memnun kalmıştır.
  • anemic669 • 25 Haziran 2006 00:00 • #618404
    kesinlikle 88 milyon verenlere acıdım bariyerler yıkıldı herkes öne daldı zaten..
    bi de toz olayı çok kötü oldu.. sabaha kadar öksürdüm ama deftones umuza canımız feda :)
  • fakalit • 26 Haziran 2006 00:00 • #618405
    rüya mı yoksa gerçek olduğunu anlayamadım.
    passenger çalmaya başladı ya içim bi garip oldu, boğazım başta olmak üzere her tarafım ağrıyo şu anda off off :)
    hayatımın dakikalarıydı valla.
  • TheBizkit • 26 Haziran 2006 00:00 • #618406
    Inanilmaz bi konserdi.Hexagram soylerken chino geldi.2 kere elinden tuttum.Adam dibimdeydi.
    inanilmaz anlardi gercekten ya.44 lira verip 88'lik yerine gectim.Birde chinoya dokandim.Daha ne isterim yahu.
    Tabi 2 saatlik trafikteki donus yolu.Ter icinde eve donus.Bunlari saymazsak inanilmazdi.
    Olsun.Deftones'a can feda.
  • RAMMS t EIN • 26 Haziran 2006 00:00 • #618407
    acaba vip alanlar pişman oldumu zaten girdik onların yerine:)
  • musiclover • 26 Haziran 2006 00:00 • #618408
    ilk olarak bilet 40 ytl ye de alınıyodu..ikincisi konser MÜTHİŞTİ!bir grubun canlı performansı bu kadar iyi olabilirdi..arada teknik arızalar da olmadı değil tabi ama sesimin kısılmasına engel olamadı.o barikatı da musti yıktıydı..pek iyi yaptı yahu tabi fazla paran verenler için kötü bir durum örnek teşkil etmesin bu musti size..
  • jojoba • 26 Haziran 2006 00:00 • #618409
    yaaaaaaa herkes anlatıyor işte mükemmel lafı artık boş geliyor sanırım yeryerinden oynadı zindanlarda yaaaaa chino'nun tek bi hareketi insanları deli gbi zıplamak için gaza getiriyodu daha ne denilebilirki..ama bana en cook koyan kulisin önündeyken chino kulisten cıkıyor ve üç adım önümde olmasına ragmen girdıgım şoktan fotograf bilem cekemıyorum:(( nasıl koyuyor varya..
  • FreedomFighter • 26 Haziran 2006 00:00 • #618410
    valla harika demek bile yetmez...katatonia ile çoşmuştm zaten ama deftones çıkınca ortam bi anda değişiverdi ne kadar yorulmuş bile olsam içimden deli gibi zıplamak kafa sallamak geldi birden bi enerji geldi yaa passenger la girip ortalığı yıktı ardından my own summer geldi harikaydı yaa..bi de ben en çok 7 words u bekliodum onu da çaldı iyice kendimden geçtim kafa sallamaktan boynum tutulmuş ama mühim değil her şeye değdi valla millet pogo yaparken sakatlancaktm çocuun biri üstüme atladı:Dbi de shakira,bep falan çaldılar herkes küfür edip durdu:D dorian,çilekeş de güzeldi çok beğendim valla gabriel de hoştu ama lover drive ın sesi gelmiodu kötüydü...hayatımın en unutulmaz anlarını yaşadım işte...