Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • _CaPeLLa_ • 21 Nisan 2006 00:00 • #618359
    yaşasıııııın!
    deftones geliyo ya!
    sonunda geliyorlar!
    müthiş olacak,müthiş!
    kimse kaçırmasın bu fırsatı bence.
  • badfox • 21 Nisan 2006 00:00 • #618360
    çok güzel bi konser olcak ortalık patlıycak hadi bakamm...
  • volk • 22 Nisan 2006 00:00 • #618361
    abi,al biranı manitanı biranı git işte..ha o kadar para veremem bıdı bıdı yaparım diyosanız tavsiyem yedikule zindanların surlarının yanında alın mangal yapın... eğlenceli olur...valla...
  • karmelo • 22 Nisan 2006 00:00 • #618362
    holeyyyyyyy yuppiiiiiiiii
  • ghostdare2 • 24 Nisan 2006 00:00 • #618363
    passenger'ı gider pulpta wade'den dinlerim vermem bunlara 45 milyon.aha nah bunu alsınlar.öyle diyomda bakmayın dayanamam giderim herhalde.allah'ım sen beni niye biraz irade sahibi insan olarak yaratmadın yaa anlamıyorum.yuh sana ya :((
  • cenga • 24 Nisan 2006 00:00 • #618364
    deftones gelecegine cok seviniyorum insallah bı aksilik cıkmaz tabi o gün sırf deftones olmıyacak oda cok güzel tabi bunun icin kavga etmenıze gerek bence biletlerde normal bence cünkü ön gruplarda olacak fiyat normal
  • antihiphop • 25 Nisan 2006 00:00 • #618365
    deftones kimn umrnda katotoniamaniia whuaaaaaaaaaa =)
  • deicidesato • 26 Nisan 2006 00:00 • #618366
    yaw zaten metalci adamda para ne gezer.88--45 lira falan olmaz bu iş. tahminim tam cikslere ( özenti ) göre bi konser olacak.yazık saglam da bi grup ama değer yani. cannibal corpse veya obituary falan gelse 150 lira bile verilir. cok seven varsa gitsin gitsin...
  • eledamri • 27 Nisan 2006 00:00 • #618367
    Keske katatonia tek basina gelseydi. kendileri avrupa turnesinde, festivaller haricindeki konserlere novembre'i de peşlerinde sürüklioyorlar:)
    sadece novembre'i görmek için 45 ytl verirdim :(( katatonia+novembre olsa tadından yenilmezdi... ahhh.. ahhh..
  • artstar • 28 Nisan 2006 00:00 • #618368
    kaçırılmıycak bi konser. bilet fiyatları bence de pahalı ancak sadece deftones çıkmıyo bazı arkadaşların da belirttiği gibi. katatonia, dorian ve çilekeş de sahne alıcak, onlar da kazanıcak.

    88 ytl için yuh, oha gibi tepki verenler 45 ytl ye izlesinler, ben de öyle yapıcam ;)

    ek bilgi:

    çilekeş Cuma akşamı, yani bu akşam bronx ta deftones coverları ve kendi şarkılarıyla sahne alıcak. deftones konseri için bilet alanlar bu konsere ücretsiz girebilcek diye duydum. iyi eğlenceler herkese