Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • eledamri • 27 Nisan 2006 00:00 • #618367
    Keske katatonia tek basina gelseydi. kendileri avrupa turnesinde, festivaller haricindeki konserlere novembre'i de peşlerinde sürüklioyorlar:)
    sadece novembre'i görmek için 45 ytl verirdim :(( katatonia+novembre olsa tadından yenilmezdi... ahhh.. ahhh..
Bu konunun tüm mesajları