arkadaşlar illa saçma sapan yorumlar yaparak ortalığı karıştırmasanız olmuyor değil mi?bir kere her iki grubu sevenler saldırmasın diğerininkine.bence deftones katatonia ya bin basar ama ben katatonia yı sevenlere de saygı duyuyorum.kimse de deftones a bok atmasın lütfen!!!zaten gidemiyorum yds yüzünden sinirliyim:(