Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Deftones @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • BlueOctober • 25 Haziran 2006 00:00 • #618398
    passenger açılış parçasıydı arkasından my own summer la devam ettiler iyi bir konser olucağının sinyallerini verdiler...çok da iyiydi fazla kalabalık değildi 2 bin kişi filan vardı ama yeterliydi.BU arada mekan gerçekten iyiydi her açıdan sahneyi rahatlıkla görebiliyodun iyiki 85 kağıt vermemişim anlamsız olurdu...bu konserden çıkıp babylon un 80 ler partisine gitmemiz güzel cila etkisi yaptı :)
Bu konunun tüm mesajları