cem köksalın oldukça iyi bir müzisyen olduğunu düşünüyorum kendi adıma çekemeyenlere gelincede adamın başarılı olduğunu kabul etmek gerekir hem artık cemde özentiyse yani siz nesiniz bilmioyorum bir icraat yok oturduğunuz yerden bok atıyorusunuz allah bilir albümünüde korsan almışsınızdırda
sen kendini ne sanıyorsun diyenlerede bi bildiğim bir icraatım varki ötüyorum diyebilrm cem köksal iyi yolda böyle devam ayrıca müzikde racon yoktur o bunun kafasını okşayamaz ya da önünde eğilmez tarzı birşeyde yoktur