Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Köksal & Joe Lynn Turner @ Coca Cola Soundwave 2006

  • CrAzY_KoMiN • 10 Nisan 2006 00:00 • #618499
    abi bırakın lütfen yaaa cem köksal da özentiyse herkes kimbilir nedir eğer bu müziği seviyorsanız lütfen biraz saygı gösterin...
  • Swallow • 10 Nisan 2006 00:00 • #618500
    kesinlikle değişik bir deneyim olacak...
  • ETSOTE • 10 Nisan 2006 00:00 • #618501
    Adam Steve Vai konserinde, girişte bekleyip artiz artiz piyasa yaptı ya.. Zaten hiç hoşlanmıyordum, iyice uyuz olmaya başladım..

    Murat Ilkan gibi büyük bir müzisyenin, bi klipte artiz artiz başını okşaması...
    "Manowar benim alt grubum olarak çıksın" demesi..
    Bu kadar kendini beğenmiş birini ben dinlemiyorum artık..

    Daha çok yolu var..
  • Theodorus • 10 Nisan 2006 00:00 • #618502
    cem köksalın oldukça iyi bir müzisyen olduğunu düşünüyorum kendi adıma çekemeyenlere gelincede adamın başarılı olduğunu kabul etmek gerekir hem artık cemde özentiyse yani siz nesiniz bilmioyorum bir icraat yok oturduğunuz yerden bok atıyorusunuz allah bilir albümünüde korsan almışsınızdırda
    sen kendini ne sanıyorsun diyenlerede bi bildiğim bir icraatım varki ötüyorum diyebilrm cem köksal iyi yolda böyle devam ayrıca müzikde racon yoktur o bunun kafasını okşayamaz ya da önünde eğilmez tarzı birşeyde yoktur
  • rashid • 10 Nisan 2006 00:00 • #618503
    Joe Lynn Turner web sitesinden

    JLT treks to Turkey this Spring
    Joe plans to join guitar virtuoso Cem Koksal in Turkey this Spring (parts of April and May). Details are still being finalized but several concert dates are in the works. We will post a list of dates and venues as son as we have confirmation. In the meantime, we invite you to get to know Cem Koksal. His website is: http://cemkoksal.com.

    Bir Türk gitarist efsane bir vokalisti kadrosuna katıyor, bu ülkede daha önce yapılmamışı yapıyor, adam da yazıyor sitesine Turkish guitar virtuoso diye. CK bu ülkeyi dünyaya tanıtıyor. Bu da mı yetmedi size hala adama çamur atıyorsunuz? Ne yapsın bu adam artık yahu? DT ye falan mı girsin? Biraz övünün bok atacağınıza.
    Ayrıca adam solistinin kafasını da okşar omzuna da çıkar omzuna da alır. Klipte Cem Murat'ın kafasını okşayıp solosunu atarken Murat sonra ne yapıyor yanında onunla kafa sallıyor. O bozulmuyo da sana ne oluyor yahu?
  • ETSOTE • 10 Nisan 2006 00:00 • #618504
    Klip te kavga mı etsinler arkadaşım.. Mantık biraz...
  • abra_cadawra • 10 Nisan 2006 00:00 • #618505
    yakında cem de bi ferrari edinir kendine..gitarın arkasına da sitikırını yapıştırıverir....
  • drumdrum • 11 Nisan 2006 00:00 • #618506
    biz sizin bu tip APTALCA yorum ve düşünceleriniz yüzünden malmsteen ler çıkaramıyoruz...siz Fenerbahçe Zidan`ı alsa Real Madrid e özenmiş dersiniz...bu yaptıgınız aynı buna benziyoo....sadece saygı bunu hayvanlar bile yapıyo...
  • nazmiyyeaah • 11 Nisan 2006 00:00 • #618507
    HIMMM garaj magazin yine isbasinda bakiyorum... ortalik karismis yine. afacanlar sizi:))

    Cem Köksal'i kutluyorum.
  • nickey mause • 11 Nisan 2006 00:00 • #618508
    sevsekte sevmesekte bize anca başarılar dilemek düşer..
    piyasada ne adamalar gördük,iki akor basınca kendini kaf dağında gören,bir bar programıyla wembleyde sahne almış tribine giren...
    adam taklit diyorsunuzda şu an bizim piyasada varmı kendine özgü müzik yapan...yapın daha iyisini ondan sonra eleştirin.
    bırakın da adam biraz şımarsın ..