Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Köksal & Joe Lynn Turner @ Coca Cola Soundwave 2006

  • karamezar • 9 Nisan 2006 00:00 • #618489
    Saygı Duyarım.... Başarılar Cem Köksal'a.
  • edosibon • 9 Nisan 2006 00:00 • #618490
    nedir bu cem koksalın malmsteen ozetiligii???
  • Akeldan • 9 Nisan 2006 00:00 • #618491
    Joe Lynn Turner'in CV'sine bir satır daha eklendi... Deep Purple, Rainbow ve Cem Koksal.... iyi olmus onun icin... :)
  • Yargıç • 9 Nisan 2006 00:00 • #618492
    harbiden helal olsun be on numara bi durum joe lynn ve cem abi turneye bak
  • mansenila • 9 Nisan 2006 00:00 • #618493
    bence o murat ılkanı kacırdıgı ıcın durup bı dusunmelı acaba ben nerde yanlıs yaptım dıye muzıkte tecrube kazanması lazım daha cok yolu var cem ın basarılar ona
  • atlantis-rock • 9 Nisan 2006 00:00 • #618494
    Yürü bea Cem Köksal...:)
  • rockdiscipline • 9 Nisan 2006 00:00 • #618495
    haha turner malmsteen le çalıştı ya....hemen al cem köksal vakit kaybetme.hatta g3 e filan katıl...birde senfoni orkestrasıyla bir albüm yap...bir de gitar ders DVD si çıkart....başka ne yapmıştı malmsteen yaaa....
  • praetor_tarik • 9 Nisan 2006 00:00 • #618496
    birçok kişi cem köksal'a laf ediyor. ağaç veren meyve taşlanır misali. yok efendim özenti falan fişman. adam aslanlar gibi kaliteli işler çıkartıyor, eyvallah diyeceğinize küfür ediyorsunuz . utanın biraz be
  • Wizard OZ • 10 Nisan 2006 00:00 • #618497
    Ağacın taşlanmaması için iyi ürünler ortaya koyması lazım.Başkalarının gölgesine saklanarak ne bi yerlere gelebilir , ne de bu ülkede müzik endüstriyel bir sektör olmaktan çıkıp bir sanat haline gelebilir.Ya kendin ol , ya da pop yap arabesk yap , git başkalarını taklit et.
    Bu kişi Malmsteen olmamalı.Bırak da aklımızda bi efsane kalsın...
  • keyser_soze_55 • 10 Nisan 2006 00:00 • #618498
    hey yavrum be kim tutar seni helal olsun bizim universiteye de gelirse gene on saflardayız atrtık bekliyoruz