Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Köksal & Joe Lynn Turner @ Coca Cola Soundwave 2006

  • ETSOTE • 15 Nisan 2006 00:00 • #618519
    "Ah keşke şunun kadar iyi çalabilsem" dediğim adamlar var tabi ki. Ama "keşke onun çaldığını çalabilsem" demiyorum..

    Müzikle ilgilenen insan kendini beğenmişse, ben hiç bir değer vermem.. Özgün değilse, gene hiç bir değer vermem.

    Steve Vai konserinin kapısına gelip, piyasa yapıyorsa, yaptığını saygısızlık olarak görürüm. Değer vermem.. Bu benim görüşüm. Tamam ünlü biriyle turneye çıkıyor helal olsun. Seveni de var, sevmeye devam edebilirler. Ben sevmiyorum ve takdir etmiyorum bu kadar basit.

    Ben özgünlük arıyorum. Çalınan müzikte melodik bir tatlılık arıyorum.. Onu da doğru düzgün sadece kalbim bomboş'ta görüyorum.. İstese yapamayacağı şey değil tabi ki. Adamın teknikleri süper.. Ama buralara kadar gelmiş olan biri, artık özenmekten vazgeçmeli.

    Enstrumanıma onun kadar iyi hakim olsaydım yapardım dediğini..

    Neden milletin cem köksal'ın kendi tarzına özenmesini istemeyelim? Cem Köksal başka birinin tarzına özenip onun tarzına birşeyler katacağına (ki bence katmıyor), kendi tarzında çalsın, millet ona özensin, onu taklit etmeye çalışsın..

    Ben malmsteen'in yakını, vatandaşı falan olsam, malmsteenle çok büyük gurur duyarım, bu kapasitedeki bir gitarist malmsteene özeniyor diye. Aynı şekilde Cem Köksal'ın kendi tarzı olsun, birileri onun tarzına özensin, onunla da grur duyarım.

    Ama virtüöz olarak adlandırılan bir gitaristimizin, başka bir gitaristi taklit etmesi bana dokunuyor..
  • Theodorus • 15 Nisan 2006 00:00 • #618520
    ee iyi tamam madem sevmiyorun neden bukadar sayfalarca yazı yazdın buraya??sevmiyorum dedin nedenini de belirttin bizde sana seviyoruz çünkü dedik....
    ee burası siyaset meydanımı görüşler belirtildi inatla yazıyoesun her diyene birşey yazmışın gördüğüm kadarıyla??
  • ETSOTE • 17 Nisan 2006 00:00 • #618521
    O bana birşey diyor, ben ona cevap veriyorum. karşılıklı tartışıyoruz. sorun nerde anlayamadım..
  • exxodus • 21 Nisan 2006 00:00 • #618522
    ya helal olsun cem köksal'a , inşallah ankaraya de gelir
  • esener • 26 Nisan 2006 00:00 • #618523
    Selam Arkadaşlar,

    Atışma tarzında yazılarınızı okurken biraz sıkıldım...Hayallerini gerçekleştirmek için canla başla çalışan bir insanı küçümsemenize üzülüyorum,taklit aşağı taklit yukarı başka birşey yazamıyor musunuz?
    Ne kadar az müzik dinlediğinizi gösteren yazılar yazmamanızı öneririm,dünya üzerinde aynı gitar tonunu kullanan herkese Yngwie Malmsteen demekle hepsine büyük saygısızlık yapıyorsunuz,iş bu kadar basit değil....
    Cem Köksal'ı sonuna kadar destekliyoruz,eğer onu biraz yakından tanıyabilseniz,ne fedakarlıklarla bugünlere geldiğini anlasanız ona sadece teşekkür edersiniz...uzaktan kolay gibi görünen şeylerin deyaylara girdikçe hiç de kolay olmadığı anlaşılır....Genç arkadaşların şimdiye kadar kaç tanesi hayallerini gerçekleştirmek için bu kadar fedakarlık yapmıştır,hayatta bazı yaşanmışlıklar olmalıdır bu kadar keskin yorum yapmadan önce....
    Türkiye'yi Dünya Rock Müzik piyasına tanıtacak müthiş bir beraberliğin eşiğinde olduğumuz şu günler Cem Köksal ve ekibi için çok zor geçiyor,bir yandan hayatın gerçekleri ,yani geçimini sürdürebilmek ve müziğini yapabilmek için para kazanma derdi,bir yandan çok önem verdiğimiz bir insanın Türkiye'ye ortak bir proje için geliyor olması,bir yandan çok büyük bir kitleye unutamayacakları bir konser vermek için deli gibi provalar...arkadaşlar hepimiz insanız...sizlerden bir parça destek görmek bize çok büyük moral verecek...lütfen artık bu çocukça iddialaşmalardan ve infazlardan vaz geçelim...Hep beraber güzel şeyleri gerçekleştirmek için çalışalım....hayallerimiz için...
  • ASPRYN • 2 Mayıs 2006 00:00 • #618524
    Turner sadece bu turne için Cem Köksal'a katılıyor.
  • ASPRYN • 5 Mayıs 2006 00:00 • #618525
    Cem köksal eskisehir'de mukemmel bir performans gösterdi. Turner da yıllara meydan okurcasına smoke on the water'dan perfect strangers'a kadar tum efsane sarkılarını kusursuz seslendirdi. Cem köksal'ı takdir etmek gerekiyor böyle bir vokalle calmak gercekten de buyuk bir basarı
  • monto666 • 5 Mayıs 2006 00:00 • #618526
    türk insanı yapamadığı işi sevmez çamur,,, cem köksala kimse böyle laf edemez,,,onu tanımayan insan burda cahil cahil yorum yapmasın,,,madem adamın yaptığı çok kolay basit özentilik hadi sende yap daha iisini yap ozaman istediğin kadar eleştir inan bir çok insan o zaman seni destekler kimse üstüne alınmasın ama cem öyle bazı ciks tiki tayfa insanları gibi baba parasıyla analog dizip önüne bi rap vokal alıp yutturmaca müzik yapmiyor,,,detayına girmiyorum ama cem köksal ve onun tayfası yani çağtay abi vs. hepsi çok profesyonel taktir edilecek yüce insanlar ve inanki adamlar o seviyeye gelmişler en ufak bi hava artistlik yok adamlarda amatör grubum var adamlarda bir muhabbet ki bizim bu şehirdeki diğer amatör gruplardan daha mütevazi o insanlara asla laf ettirmem
  • onstagerecords • 7 Mayıs 2006 00:00 • #618527
    Arkadaşlar..daha spesifik konular tartışılmalıdır.Burada eyleme geçirilmiş bir başarı vardır.Cem Köksal'ın müziğini eleştirmeden önce böyle bir organizasyonu gerçekleştirmesi takdire şayan bir durumdur.Rainbow ,Deep purple ve malmsteen gibi efsanelerin solistliğini yapmış kendi solo albümleriyle de devleşmiş bir isim olan J.L.Turner, Köksalla beraber bir projeye başlayıp ülkemizin ünlü 3 şehri dışındaki şehirlerin üniversite festivallerinde müzik yapacaklar.BU HAYAL edilmesi güç olağanüstü bir durumdur.Herşeyi bir keneara bırakıp bunu görün ve destekleyin...Turner'in resmi sitesindede olaydan bahsediliyor ve bilgi bekleniyor bizlerden.Hadi birşeyler yapın fooğraf gönderin bilgilendirici yazılar yazın site menajerine.Şimdi Eskişehirli arkadaşlar Turnerin seslendirdiği RAINBOW ve DEEP PURPLE şarkıları nelerdi yazabilirseniz çok sevinirim...Edirne'ye gelmelerini merakla bekliyorum ve İstanbul'dan bir otobüs kaldıracağız.Ayrıca saat kaçta sahne aldılar bilen var mı?
  • selimkesen • 15 Mayıs 2006 00:00 • #618528
    dün bursa konserindeydim i surrender dan smoke on the watera kadar birkaç tane daha güzel cover yapıldı gerçi pek sayılmaz cover..onun dışında Joe bütün cem köksal şarkılarını mükemmel yorumladı..Ayrıca bursa konseri DVD olucakmış buda bir diğer güzellik bütün dünya izleyecek bu muhteşem konseri ve türk müzisyenlerininde yabancı eş seviye sayılabilecek ROCKSTARlarıyla kıyaslarını yapabilecekler hepsi...Herşey için teşekkürler cem köksal ve ekibine sonsuz teşekkürler..Hayatım boyunca unutmayacağım bir konser verdikleri için ve bunun arkasındaki alınteri ve fedakarlıklar için tabi..Ve birde müziği bu kadar severek aşkla yaptıkları için bizleride ideallerimize sahip çıkmak konusunda uyandırdıkları için..Bu arada DVD çıktığında ya da bişekilde konseri izleyenler ALPAY ŞALT'ın davul solosun dikkat...