Arkadaşlar..daha spesifik konular tartışılmalıdır.Burada eyleme geçirilmiş bir başarı vardır.Cem Köksal'ın müziğini eleştirmeden önce böyle bir organizasyonu gerçekleştirmesi takdire şayan bir durumdur.Rainbow ,Deep purple ve malmsteen gibi efsanelerin solistliğini yapmış kendi solo albümleriyle de devleşmiş bir isim olan J.L.Turner, Köksalla beraber bir projeye başlayıp ülkemizin ünlü 3 şehri dışındaki şehirlerin üniversite festivallerinde müzik yapacaklar.BU HAYAL edilmesi güç olağanüstü bir durumdur.Herşeyi bir keneara bırakıp bunu görün ve destekleyin...Turner'in resmi sitesindede olaydan bahsediliyor ve bilgi bekleniyor bizlerden.Hadi birşeyler yapın fooğraf gönderin bilgilendirici yazılar yazın site menajerine.Şimdi Eskişehirli arkadaşlar Turnerin seslendirdiği RAINBOW ve DEEP PURPLE şarkıları nelerdi yazabilirseniz çok sevinirim...Edirne'ye gelmelerini merakla bekliyorum ve İstanbul'dan bir otobüs kaldıracağız.Ayrıca saat kaçta sahne aldılar bilen var mı?