dün bursa konserindeydim i surrender dan smoke on the watera kadar birkaç tane daha güzel cover yapıldı gerçi pek sayılmaz cover..onun dışında Joe bütün cem köksal şarkılarını mükemmel yorumladı..Ayrıca bursa konseri DVD olucakmış buda bir diğer güzellik bütün dünya izleyecek bu muhteşem konseri ve türk müzisyenlerininde yabancı eş seviye sayılabilecek ROCKSTARlarıyla kıyaslarını yapabilecekler hepsi...Herşey için teşekkürler cem köksal ve ekibine sonsuz teşekkürler..Hayatım boyunca unutmayacağım bir konser verdikleri için ve bunun arkasındaki alınteri ve fedakarlıklar için tabi..Ve birde müziği bu kadar severek aşkla yaptıkları için bizleride ideallerimize sahip çıkmak konusunda uyandırdıkları için..Bu arada DVD çıktığında ya da bişekilde konseri izleyenler ALPAY ŞALT'ın davul solosun dikkat...